.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس اداره روابط ملی حماس در خارج از فلسطین چهارشنبه شب شرایط پذیرش طرح فرانسه برای آتش‌بس در غزه را اعلام کرد و گفت که برای اجرای آن تضمین جامعه بین الملل و کشورهای عربی ضروری است. حماس شرایط قبول آتش‌بس در غزه را اعلام کرد
رئیس اداره روابط ملی حماس در خارج از فلسطین چهارشنبه شب شرایط پذیرش طرح فرانسه برای آتش‌بس در غزه را اعلام کرد و گفت که برای اجرای آن تضمین جامعه بین الملل و کشورهای عربی ضروری است.(ادامه)
حزب‌الله لبنان ادعا‌های فیگارو درباره جزئیات عملیات طوفان الاقصی را تکذیب کرد و این کار را نشانه سقوط اخلاقی رسانه‌های غربی دانست. حزب‌الله: ادعای روزنامه «فیگارو» درباره عملیات طوفان الاقصی کذب محض است
حزب‌الله لبنان ادعا‌های فیگارو درباره جزئیات عملیات طوفان الاقصی را تکذیب کرد و این کار را نشانه سقوط اخلاقی رسانه‌های غربی دانست.(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به جنگ خود علیه نوار غزه تا زمان بازگشت اسرای تحت بازداشت جنبش حماس و آن چه نابودی این جنبش خواند، ادامه خواهند داد. نتانیاهو: «تا بازگشت اسرا و نابودی حماس جنگ را متوقف نمی‌کنیم»
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به جنگ خود علیه نوار غزه تا زمان بازگشت اسرای تحت بازداشت جنبش حماس و آن چه نابودی این جنبش خواند، ادامه خواهند داد.(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در نامه‌ای به «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد که منطقه پس از عملیات «طوفان الاقصی» دیگر مانند قبل نخواهد بود ....(خبر)
(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: ایران از هر تلاش مشترک جهانی برای آتش‌بس فوری، رفع محاصره و امدادرسانی به مردم مظلوم غزه حمایت می‌کند. رئیسی: تداوم کشتار مردم فلسطین پیامد‌های فرامنطقه‌ای خواهد داشت
رئیس‌جمهور گفت: ایران از هر تلاش مشترک جهانی برای آتش‌بس فوری، رفع محاصره و امدادرسانی به مردم مظلوم غزه حمایت می‌کند.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
موافقان رای اعتماد به بذرپاش چه گفتند؟
نمایندگان موافق رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از برنامه‌ها و صلاحیت‌های بذرپاش برای مدیریت وزارت راه و شهرسازی دفاع کردند. (ادامه)
 شهید عباس دوران، آن خلبان قهرمان و الهی است که کبوتران را توان آن نیست که چون او پر بگشایند و پرواز کنند. او برای پرواز، بال‌بال می زد و بی قرارِ قرار در آغوش خدا بود. او قلب اش پاک‌تر از کبوتر و بالها و چشمانش تیزتر از عقاب بود. دوران دوران ها و خلبان عباس دوران(يادداشت)
شهید عباس دوران، آن خلبان قهرمان و الهی است که کبوتران را توان آن نیست که چون او پر بگشایند و پرواز کنند. او برای پرواز، بال‌بال می زد و بی قرارِ قرار در آغوش خدا بود. او قلب اش پاک‌تر از کبوتر و بالها و چشمانش تیزتر از عقاب بود. (ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس جمهور ، دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی  سیاستمدار ایرانی در سن ۶۹ سالگی درگذشت.

اکبر ترکان در گذشت + بیوگرافی و علت فوت
اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس جمهور ، دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سیاستمدار ایرانی در سن ۶۹ سالگی درگذشت. (ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
روحانی عازم باکو شد
حسن روحانی، رئیس جمهوری جهت حضور در هجدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به باکو سفر کرد.(ادامه)
طرح مشترک ژاپن و فرانسه برای اعطای ۱٨ میلیارد دلار به ایران در ازای اجرای برجام / مسببین حمله به نفت کش ایران در دریای سرخ را مجازات خواهیم کرد / نگرانی‌های برخی منتقدین FATF را از روی آگاهی نمی‌دانیم / از آزادی پول‌های بلوکه شده ایران توسط امارات اطلاعی ندارم اما تحرکات جدید در روابط دو کشور را تایید می کنم(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : اسامی پنج کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان مشخص شد؛ مروری بر سوابق و فعالیت‌هایی این حقوقدانان خواهیم داشت. ۵ گزینه جدید حقوقدان شورای نگهبان را بهتر بشناسیم
شمال نیوز : اسامی پنج کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان مشخص شد؛ مروری بر سوابق و فعالیت‌هایی این حقوقدانان خواهیم داشت. (ادامه)
تأسیس سازمان ملل مستضعف، راه‌کار مبارزه با نظام سلطه(يادداشت)
(ادامه)
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود. جزئیات حکم محکومیت حمید بقایی/ از ۳ اختلاس تا تبانی و تصرف غیر قانونی
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود.(ادامه)
واکنش انصارالله به کودتای علی عبدالله صالح
عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (شنبه) در سخنرانی در واکنش به تحولات این کشور گفت: شبه‌نظامیان جنایتکار با حمایت از گروه‌های سیاسی که امروز موضعشان برملا شد، دست به تجاوزهای در صنعا می‌زنند. (ادامه)
شرط اقلیم کردستان برای لغو کتبی نتایج همه‌پرسی
یکی از رهبران کرد از مجوز پارلمان اقلیم کردستان عراق به دولت اقلیم برای لغو نتایج همه‌پرسی به شرط عدم اعلام عمومی آن خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: علمای استان مازندران در ایام مبارزات علیه رژیم طاغوت، بیانیه 14 ماده ای را منتشر کردند که حاوی مطالب بسیار مهمی علیه رژیم پهلوی و شخص شاه بود، متن این بیانیه از سوی آیت الله ... بیانیه چهارده ماده ای علمای مازندران علیه رژیم طاغوت
شمال نیوز: علمای استان مازندران در ایام مبارزات علیه رژیم طاغوت، بیانیه 14 ماده ای را منتشر کردند که حاوی مطالب بسیار مهمی علیه رژیم پهلوی و شخص شاه بود، متن این بیانیه از سوی آیت الله ...(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی مدال‌های نخبگان علمی را بسیار با ارزش و نماد استعداد درونی و هویت والای این جوانان دانستند و خاطرنشان کردند: ارزش معنوی این مدال‌ها بسیار بالاتر از ارزش مادی آن است و به همین دلیل من مدال‌های اهدایی جوانان نخبه را با کمال میل و با افتخار می پذیرم اما بعد به خود آنان باز خواهم گرداند. لزوم ثبات و ایستادگی در راه انقلاب و حرکت جهادی/ از افراد متزلزل در راه دین و انقلاب باید حذر و پرهیز کرد/ اقتصادی مقاومتی یک اندیشه تجربه شده (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی مدال‌های نخبگان علمی را بسیار با ارزش و نماد استعداد درونی و هویت والای این جوانان دانستند و خاطرنشان کردند: ارزش معنوی این مدال‌ها بسیار بالاتر از ارزش مادی آن است و به همین دلیل من مدال‌های اهدایی جوانان نخبه را با کمال میل و با افتخار می پذیرم اما بعد به خود آنان باز خواهم گرداند.(ادامه)
 فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا امروز در سن 90 سالگی درگذشت.

فيدل كاسترو درگذشت
فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا امروز در سن 90 سالگی درگذشت. (ادامه)
عکس/ اسکورت روحانی در ونزوئلا
حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران عصرجمعه به وقت محلی وارد جزیره مارگاریتای ونزوئلا- محل برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد- شد و مورد استقبال معاون رئیس جمهوری این کشور قرار گرفت.(ادامه)
امروز سفارت اسرائیل در خیابان کاخ توسط مردم تسخیر و به مردم فلسطین هدیه شد. بر سردر نمای ساختمان سفارت بر روی یک تخته چوب نام دفتر آزادی بخش فلسطین نوشته شده و روی یک پارچه سفید نیز شعار « مرگ بر بختیار» دیده می شود .
در23 بهمن 1357 چه گذشت؟
امروز سفارت اسرائیل در خیابان کاخ توسط مردم تسخیر و به مردم فلسطین هدیه شد. بر سردر نمای ساختمان سفارت بر روی یک تخته چوب نام دفتر آزادی بخش فلسطین نوشته شده و روی یک پارچه سفید نیز شعار « مرگ بر بختیار» دیده می شود . (ادامه)
شعر علی شریعتی برای امام خمینی(ره)
روزنامه اطلاعات در 5 بهمن سال 1357 شعری از دکتر علی شریعتی تقدیم به «زعیم» به عنوان «روح‌الله» منتشر کرده است.(ادامه)
وزارت کشور سعودی از اعدام شیخ النمر روحانی برجسته شیعه عربستانی خبر داد، در پی این جنایت، نظامیان رژیم مناطق شیعه‌نشین در شرق عربستان را از ترس واکنش‌های خشمگینانه مردمی به محاصره خود درآوردند. آل‌سعود آیت‌الله شیخ النمر را به شهادت رساند + زندگی‌نامه(خبر)
وزارت کشور سعودی از اعدام شیخ النمر روحانی برجسته شیعه عربستانی خبر داد، در پی این جنایت، نظامیان رژیم مناطق شیعه‌نشین در شرق عربستان را از ترس واکنش‌های خشمگینانه مردمی به محاصره خود درآوردند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.